Manage PermissionsManage Permissions
Charity Dinner for Needy Students at the Faculty of Medicine​

Charity Dinner for Needy Students at the Faculty of Medicine​

President of JUST, Prof. Omar Jarrah patronized a charity dinner held at the Faculty of Medicine at the university to assist medical students with exceptional personal hardships who are in need of financial help.

Prof. Al-Jarrah stressed that such events reflect the strong and solid social relationships in the Jordan community. Prof. Al-Jarrah also expressed his appreciation and gratitude for the continuous efforts of the faculty members and the administrative staff towards preparing highly professional future generation equipped with the best brand of knowledge and science.

 ---------------------------------------------------------------------

عشاء خيري لدعم الطلبة المحتاجين في كلية الطب

رعى رئيس جامعة العلوم والتكنولوجيا الأردنية الدكتور عمر الجراح حفل العشاء الخيري الذي نظمته كلية الطب في الجامعة والذي سيخصص ريعه لصالح الطلبة المحتاجين في الكلية.

بدوره أكد الدكتور الجراح على أن هذا اللفتة الكريمة من أعضاء الهيئة التدريسية تجسد معاني الترابط الاجتماعي الذي تميز به مجتمعنا الأردني، داعيا الى المزيد من العطاء للاستمرار في الرسالة التعليميـة المقدسة، وأثنى الجراح على جهود أعضاء الهيئة التدريسية والإدارية في بناء جيل علمي مسلح بالمعرفة والإيمان.

 وحضر الحفل نائبا رئيس الجامعة الدكتور اسامه نصير والدكتور خالد السالم وعميد كلية الطب الدكتور وائل هياجنه وعدد من أعضاء الهيئتين التدريسية والإدارية في الكلية.

عشاء خيري1.jpg

Attachments
Top